Masa muskularra lortzeko dieta

⇒ Masa muskularra lortzeko dieta, bi egunetan elikagai mota kopurua nola banatu eta zer jan ikusiko dugu:

Gosariak:

-Olo-maluten Porridge gosaria arroz-edariarekin eta 2 kiwi-rekin.
-Urdaiazpiko zerrano ogitartekoa. Mahats-bola 1.
-Humus mokadutxoa errukularekin eta tomate xerrekin + laranja zuku natural 1. Txia eta ahabia haziak dituen jogurta + banana 1 gaztaina eskukada batekin.

Bazkaltzeko:

-Makarroien janaria pistoarekin. Idi xerra patatarekin labean. Jogurt naturala fruitu gorriekin. —Txanpiñoi, porru eta patata krema.
-Espageti salteatuak burruntziekin eta bi arrautza pocherekin.
-Fruta-mazedonia.
-Mokaduak irasagarrarekin. Jogurta corn flakeekin.
-Batido berreskuratzailea irabiatutako gaztarekin % 0, marrubiekin eta eztiarekin. Irabiagailu berreskuratzailea kefirrez egina, mugurdi eta whey-ekin.

Afariak:

-Arroz entsalada afaria. Lupia labean barazkiekin eta patatarekin. Gaztanbera. Patata entsalada.
-Sardinak plantxan, ogiarekin eta tomatearekin.
-Jogurta marmeladarekin.
-Esnetarako edalontzia, kimoa handituta. Etxean egindako platano eta olozko gailetak (ikusi errezeta behean)

eu